Новини АППУ (302)

 

На Тернопіллі стало доброю традицією до свята Дня підприємця щороку проводити вшанування людей, які успішно розвивають власну справу. Цьогоріч урочистості з нагоди відзначення Дня підприємця відбулися у готельно-ресторанному комплексі «Avalon». 

Вітаючи присутніх, голова Тернопільської облдержадміністрації Степан Барна, голова Тернопільської обласної ради Віктор Овчарук, заступник начальника Головного управління ДФС у Тернопільській області Сергій Господарик, в.о. начальника Тернопільської митниці Андрій Саварин та керівник Територіального відділення Всеукраїнської громадської організації „Асоціація платників податків України” в Тернопільській області Ігор Дутка подякували усім підприємцям, які працюючи в різних сферах господарювання, розширюють виробництво, створюють нові робочі місця, наповнюють бюджети та беруть активну участь у зовнішньоекономічній діяльності. 

Кращих підприємців відзначено спільними грамотами у номінаціях ,,Найвищий рівень заробітної плати”, ,,Найбільші платники податків до місцевих бюджетів”, ,,Найкращі стартапи”, ,,Активна підприємницька діяльність”, ,,Найактивніші учасники зовнішньо-економічної діяльностіта вручено подяки ДФС за популяризацію на власному прикладі добровільності у сплаті податків.

IMG 1189-min

IMG 1079-minIMG 1194-minIMG 1199-minIMG 1197_1-min41733107 2241136186119154_313689606547570688_n41758807 269868260525168_2101278900930740224_n

 

DSC 0120.JPG_525808981

18 травня 2018 року відбувся ІІІ Open Economic Forum: «Економічне зростання та створення робочих місць: порядок денний для України», організований Українською Радою Бізнесу. ВГО «Асоціація платників податків України», як член УРБ виступив Партнером Форуму.

Учасниками публічної дискусії стали міжнародні партнери, представники влади, бізнес-об’єднань та експертного середовища: перший секретар відділу торгівлі та економіки Представництва ЄС в України Жослін Гітон, Президент ВГО АППУ Грігол Катамадзе, Голова підкомітету з питань митної справи та удосконалення Митного кодексу України Комітету ВРУ з питань податкової та митної політики народний депутат України Тетяна Острікова, Голова Стратегічної групи радників з підтримки реформ в Україні Іван Міклош, Голова правління Інституту економічних досліджень Ігор Бураковський, директор Інституту соціально-економічної трансформації Ілля Несходовський, директор департаменту податкової політики МФУ Яна Бугрімова, заступник голови Всеукраїнської Аграрної Ради Михайло Соколов, старший економіст член Наглядової Ради CASE Україна Володимир Дубровський, заступник голови Стратегічної групи радників з підтримки реформ в Україні Павло Кухта та ін.

Форум назвав першочергові реформи для внутрішньої модернізації підприємств, інвестиційної привабливості й детінізації. Адже вже 4 роки як тривають реформи в Україні, але рівних умов для ведення бізнесу немає, реальних масштабних інвестицій в країну не залучається, у малого та середнього бізнесу відсутнє поле для створення продукції з високою доданою вартістю. В результаті українці масово виїжджають за кордон.

«Без участі бізнесу, без його консолідованої позиції економічні перевтілення в правильному напрямку в обмежені терміни неможливі», - підкреслила представник Української Ради Бізнесу, генеральний директор Асоціації «Українські імпортери побутової електроніки» Софія Арасланова.

Як було обговорено на Форумі, для вирівнювання умов ведення бізнесу та полегшення фіскального тиску необхідна реальна інституційна реформа фіскальних та митних органів, контроль ланцюжка поставок товару, що виведе з «тіні» торгові операції, а також зниження навантаження на фонд оплати праці та заміна дискреційного податку на прибуток на податок на виведений капітал. Учасники Форуму, в першу чергу, висловлювалися за негайну реформу ДФС та митниці і запропонували протягом місяця подати до Кабміну стратегічний план реформування ДФС та митниці на 3 роки. Також було запропоновано створити міжвідомчу робочу групу при Міністерстві фінансів України, напрацювати законопроект з реалізації системи «Такс-інвойс» та електронні товарно-транспортні накладні.

«Європейський союз абсолютно впевнений у тому, що уряд України дотримається своїх зобов’язань щодо модернізації митної та податкової політики, - зауважив Жослін Гітон. – Необхідна дуже тісна співпраця між Міністерством фінансів, Державною фіскальною службою і відповідним комітетом Верховної Ради України. Одним з найважливіших питань Угоди про Асоціацію є питання, пов’язане з митницею і, на жаль, саме за цим важливим напрямком ми не бачимо суттєвого прогресу в останні роки».

Президент ВГО «Асоціація платників податків України» Грігол Катамадзе на початку свого виступу насамперед запропонував вшанувати хвилиною мовчання 74-ту річницю депортації кримсько-татарського народу.

«Ми, як Асоціація платників податків, є одними з фундаторів Української Ради Бізнесу, - зазначив Грігол Катамадзе. – Я переконаний в тому, що не буде результату, якщо робити реформи під тиском. Їх необхідно робити з огляду на потреби бізнесу. Тут зібрався бізнес, який намагається вижити в цій країні. У 2017 році обсяг контрабанди на митниці склав 6 млрд. доларів. Ми дуже багато зустрічаємося у Міністерстві фінансів, на Форумах, є багато ідей, викладених на папері і затверджених Мінфіном. Є представники інших країн, де було проведено успішні реформи. Нещодавно Іван Міклош розповів мені одну важливу річ. Коли він разом з однодумцями починав реформи у Словаччині, вони, як виконавча влада, підготували 209 законопроектів. І словацький парламент відразу затвердив 208 з них! На них не тиснув ні Євросоюз, ні Сполучені Штати, ні інші країни. Вони просто розуміли, що треба змінювати країну на краще.

Сьогодні говорять про те, що до 56% української економіки знаходиться в «тіні». Це означає, що кожний другий бізнес не співпрацює з владою, тому що незадоволений адмініструванням, урядуванням, митною політикою, фіскальною, земельною і т.д.

Час іде, і його вже немає. Якщо через рік ми будемо говорити про 6 млрд. доларів контрабанди, то навіщо нам проводити такі форуми? Якщо є пакет, підготований Стратегічними радниками, то ця стратегія має бути затверджена, і через рік ми повинні отримати результати. Я просив би сьогодні окреслити конкретний дедлайн: до кінця року мають бути прийняті такі й такі закони. До кінця року фіскальна служба має бути розмежована на сервісну і поліцейську служби. Давайте разом звернемося до Верховної Ради України з тим, щоб вона незважаючи на передвиборчу турбулентність, прийняла ті закони, які потрібні бізнесу».

По закінченню Форму учасники ухвалили Резолюцію, яка після фінального обговорення протягом двох тижнів буде відправлена очільникам усіх гілок влади в Україні.

 

Нещодавно у приміщенні Головного управління ДФС у Тернопільській області відбувся безкоштовний семінар для платників податків, бухгалтерів на тему: «Податки та бухгалтерський облік суб’єктів господарювання», організаторами якого виступили МГО «Рада незалежних бухгалтерів та аудиторів», ТВ ВГО АППУ в Тернопільській області спільно з ДФС у Тернопільській області.

Одним із головних питань семінару був новий порядок реєстрації та блокування ПДВ накладних.

Про це присутнім розповів бухгалтер-експерт, голова Тернопільського представництва МГО РНБА Павло Іванечко. Він детально зупинився на критеріях блокування ПДВ накладних, розповів, як розблокувати податкову накладну та що робити у випадку, якщо податкова накладна не розблокована.

Ще одним питанням, яке розглянули на семінарі стали особливості організації, обліку та оподаткування філій та представництв, їх створення та діяльність, облік українських та закордонних філій та представництв, а також особливості оподаткування.

Зацікавило присутніх й обговорення документального забезпечення оплати праці на підприємстві, зокрема, документування обліку робочого часу, нарахування та виплата заробітної плати: окладу, доплати, премії, важливість термінів оплати та інше.

Про це розповіли адвокат, фахівець з податкових суперечок Тарас Мартинюк та бухгалтер-експерт, кандидат економічних наук Юрій Іванечко.

Після основних виступів лекторів усі присутні могли поставити питання, що їх цікавлять.

 31749619 1041643049317598_2704941978927235072_o31681467 1041643285984241_3879643468850528256_o31773094 1041643079317595_8040226692767154176_o

 

Щорічний Всеукраїнський рейтинг «Сумлінні платники податків» 

ШАНОВНІ ПЛАТНИКИ ПОДАТКІВ – ЧЛЕНИ ВГО АППУ!!!

Інформуємо Вас, що 10 травня 2018 року розпочнеться прийом Заявок на участь у Всеукраїнському рейтингу «Сумлінні платники податків України - 2017» (всі необхідні документи Рейтингу знаходяться «ПРО РЕЙТИНГ» на офіційному сайті за посиланням "Сумлінні полатники податків"

З питань реєстрації заявок Вам необхідно звернутися до Територіальних відділень ВГО АППУ Вашої області.

Проведення щорічного Всеукраїнського рейтингу «Сумлінні платники податків» Асоціацією платників податків України започатковано ще в 2011 році. Метою Рейтингу є створення сприятливих умов для розвитку взаємовигідної співпраці між державою і бізнесом та відзначення кращих здобутків платників податків.

Основний задум Рейтингу – підвищити авторитет сумлінних платників податків в бізнесі, суспільстві та державі. 

Рейтинг проводиться у два тури – на регіональному та всеукраїнському рівнях.

Участь в обох турах добровільна та безкоштовна.

Цього року Асоціація платників податків України проводить Всеукраїнський рейтинг «Сумлінні платники податків України» за результатами діяльності підприємств у 2017 році. Традиційно головною метою цього знакового суспільно-економічного проекту є поширення інформації про його учасників і переможців, а також популяризація основних принципів чесного ведення бізнесу.

Приємно відзначити, що шанси на перемогу в цьому конкурсі мають навіть найдрібніші підприємці, оскільки вагому роль в оцінюванні відіграють не абсолютні, а відносні показники ефективності роботи. Таким чином, кількість сплачених податків не є вирішальною. Кандидати на перемогу в рейтингу повинні продемонструвати високі досягнення з дотримання податкової дисципліни, кількості офіційно працевлаштованих та витрат на соціальні програми.

Користуючись нагодою, бажаю всім миру, мудрості і далекоглядності, високих досягнень та нових звершень. 

Зі свого боку, запевняю, що Ви цілковито можете розраховувати на підтримку ВГО

«Асоціація платників податків України».

З щирою повагою,

Президент АППУ

Надзвичайний і Повноважний Посол Грігол Катамадзе

 

20 квітня 2018 року в Тернополі відбулося урочисте закриття II етапу Всеукраїнської олімпіади з дисципліни «Податкова система України», проведеної Тернопільським національним економічним університетом на виконання Наказу Міністерства освіти і науки України №1572 «Про проведення Всеукраїнської студентської олімпіади у 2017/2018 навчальному році» від 06.12.2017 року.

Слова вдячності учасникам олімпіади, оргкомітету, членам журі, апеляційної та мандатної комісій та гостям заходу висловив доктор економічних наук, професор, в.о. ректора Тернопільського національного економічного університету Крисоватий Андрій Ігорович.

Голова Ради ТВ Асоціації платників податків України в Тернопільській області Дутка Ігор Степанович, разом з проректор ТНЕУ з наукової роботи, доктором економічних наук, професором Зеновієм-Михайлом Васильович Задорожнім, заступником начальника ГУ ДФС у Тернопільській області, радником податкової та митної справи I рангу Сергієм Степановичем Господариком, представником газети «Все про бухгалтерський облік» Горбуновою Тамарою Борисівною та в.о. завідувача кафедри податків та фіскальної політики, к.е.н., доцентом Анатолієм Ігоровичем Луцик нагородили переможців олімпіади дипломами І, ІІ та ІІІ ступенів та цінними подарунками. Окремих учасників олімпіади відзначено грамотами в номінаціях: «За високий рівень практичної підготовки», «За високий рівень теоретичної підготовки», «За краще знання проблем чинної практики оподаткування», «За оригінальний виклад матеріалу», «За прогресивні пропозиції та практичну цінність напрямків реформування Податкової системи України», «За творчий підхід».

Учасникам II етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Податкова система України» щиро бажаємо розвитку і наснаги, сил досягати своєї мети, отримувати моральне задоволення від навчання і своєї наукової праці, упевненості в собі, продовжувати вчитися і самовдосконалюватися.

1524235140 tr__90111524235075 tr__90141524235108 tr__90221524235134 tr__90181524235112 tr__90811524235087 tr__90891524235139 tr__909431179921 1888387204556638_5933315921480253440_n


 

Державна фіскальна служба заблокувала більшу частину схем з фіктивним ПДВ. Про це заявив глава Асоціації платників податків України Григол Катамадзе.

Джерело:«ZN.UA»

Як стверджують опитані виданням експерти, після запуску наприкінці березня модернізованої автоматичної системи блокування ризикових податкових накладних (СМКОР) організовувати афери з фіктивним ПДВ стало набагато складніше. Завдяки цьому до бюджету щомісяця надходитимуть мільярди гривень, виведених з тіні.

"Цього разу ДФС має впоратися з тим, щоб перекрити "сірі" схеми з податком на додану вартість. Перші відгуки з регіонів показують, що нарікань у підприємців на нову систему немає", - повідомив Катамадзе.

Перша спроба запустити систему, розроблену Мінфіном, була зроблена в минулому році і виявилася не дуже вдалою: з'явилася велика кількість скарг з боку малого і середнього бізнесу. За словами Катамадзе, після того, як відповідальність за доопрацювання автоматизованої системи передали керівництву фіскальної служби, у бізнесу, нарешті, вирішили поцікавитися, в чому саме полягають недоліки СМКОР.

"Більшість наших пропозицій почули і врахували", - підкреслив Катамадзе. На його думку, рішення передати систему фіскальній службі було правильним.

Як зазначає директор департаменту економічної політики Федерації роботодавців України Сергій Саливон, розроблені ДФС критерії блокування ризикових накладних стали більш досконалими. За словами віце-президента Українського союзу промисловців і підприємців Юлії Дроговоз, ДФС вдалося домогтися істотного зниження кількості помилкових блокувань. "З тих підприємців, кого блокували в 2017 році, зараз мені ніхто поки не дзвонить", - уточнює вона.

Важливий крок назустріч підприємцям - спрощення процедури розблокування накладних та перенесення заперечування "на місця". Йдеться про введення дворівневої системи прийняття рішень і безумовності їх прийняття після певного періоду. У минулому році скарги приймалися виключно комісією центрального апарату, через що їх розгляд розтягувався на тривалий термін. "Тепер у регіональної комісії є всього п'ять днів на розгляд справи і прийняття рішення. Якщо вона не прийняла рішення (не розглянула) справу, в силу вступає принцип мовчазної згоди - податкові накладні автоматично реєструються. Це - позитивне нововведення оновленої системи", - говорить Юлія Дроговоз.

"Ми як представники великого бізнесу, ратували за автоматичну електронну систему вже давно. Сподіваємося, що її переваги оцінить і добропорядний малий бізнес, який в минулому році вимушено опинився в заручниках у системи", - прокоментувала виконавчий директор Європейської бізнес асоціації Ганна Дерев'янко.

У той же час повністю виключити будь-які схеми з ПДВ можуть тільки зміни до законодавства, що передбачають фіскалізацію величезного обсягу наявних продажів. Велика частина товарів, що імпортуються і продаються на великих ринках України, за словами глави парламентського комітету з питань податкової та митної політики Ніни Южаніної, зараз ніде не фіксується і не контролюється. І саме в цьому полягає ключ до вирішення проблеми адміністрування ПДВ.

 

- 24.04.2017

 

Є запитання?

Зв'яжіться з нашими фахівцями!
(067) 409-74-15;
(097) 658-56-99

ВГО "Асоціація платників податків України"пропонує приєднатись до членів Асоціації - найбільшого бізнес-об"єднання в Україні по захисту законних прав та інтересів платників податків.   


 

12 березня Президент та Прем’єр Міністр України провели зустріч з бізнес-спільнотою, щоб обговорити ключові економічні реформи та плани для покращення інвестиційного клімату. На зустрічі були присутні також Міністри, очільники відомств та представники депутатського корпусу.

У своїй промові Президент Петро Порошенко окреслив ряд пріоритетних напрямків роботи, зокрема проект Закону щодо податку на виведений капітал. Було вказано, що робота над проектом на завершальній стадії, але потрібна ще окрема дискусія з іноземними партнерами та перерахунок від Міністерства фінансів фіскального ефекту від запровадження такого податку.

Особливу увагу під час зустрічі було приділено проекту Закону «Про Національне бюро фінансової безпеки», який оприлюднили для публічного обговорення. Президент підкреслив, що наразі ведеться обговорення тексту з бізнес-спільнотою, пропозиції Комітет примає до кінця цього тижня. «Головне у проекті - має бути заборонено іншим відомствам розслідувати фінансові злочини та втручатись у економічну діяльність підприємств». Учасники зустрічі поділились думками щодо вказаного питання, висловили низку зауважень та пропозицій, а також домовились зібрати коментарі від бізнесу до тексту проекту у найкоротші строки.

Окрім цього, Президент також подав до Верховної Ради проект Закону щодо лібералізації валютного регулювання, відповідно до положень якого не буде потрібно ліцензій на відкриття рахунків закордоном, а також не передбачатиметься таке покарання як припинення дозволу на зовнішньо-економічну діяльність, натомість всі валютні операції, які прямо не заборонені, будуть дозволені.

Прем’єр-Міністр Володимир Гройсман у своєму виступі підкреслив важливість прискорення темпів зростання економіки (5-6% в рік), необхідність забезпечення легкості ведення бізнесу та захисту інвестицій, яка може бути, зокрема, досягнута шляхом прийняття в поточному році пакету з 35 законопроектів, які підготував та підтримує Уряд.

На зустрічі було також висловлено позиції бізнес-асоціацій щодо ключових реформ. Зокрема, Григол Катамадзе, Президент Асоціації платників податків України, член Української Ради Бізнесу повідомив, що минулого року асоціацією було проведено 17 круглих столів з представниками бізнесу у різних регіонах країни і можна впевнено говорити, що абсолютна більшість представників бізнесу підтримують податок на виведени капітал. Вважаємо необхідним його якнайшвидше внесення до Парламенту та прийняття до 1 липня.

ads
ads
ads
ads
ads