Економічні новини (2151)

 

У Тернопільській ОДПІ нагадали, що у 2018 році фізичні особи сплачують податок на нерухоме майно за 2017 рік.

Податкове повідомлення-рішення про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються платникам податку за місцем їх податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня. Розрахунок здійснюється на підставі відомостей державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Фізичні особи сплачують податок протягом 60 днів з моменту отримання повідомлення-рішення.

За порушення термінів сплати податків платники притягуються до відповідальності у вигляді штрафу від 10 до 20 % своєчасно несплаченої суми.

З метою недопущення несвоєчасної сплати податку власникам об’єктів нерухомого майна, які володіють житловими будинками площею понад 120 м², квартирами площею понад 60 м² або об’єктами нежитлової нерухомості у разі неотримання податкових повідомлень-рішень на сплату податку, або ж якщо платник податку не погоджується з розрахунком податку чи виявить розбіжності в наявній у нього інформації про об’єкт нерухомості, він має звернутися з оригіналами документів на нерухомість до податкової інспекції, за своїм місцем реєстрації.

Якщо є підстави, фахівці інспекції мають провести перерахунок суми і надіслати нове податкове повідомлення-рішення.

Також, власникам розкішних об’єктів нерухомості в податковій нагадали, якщо загальна площа (для квартири) перевищує 300 м² чи 500 м² (для будинку), до обчисленої суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, додатково сплачується ними 25 000 грн на рік за кожний такий об’єкт нежитлової нерухомості (його частку).

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників та за телефоном: 43-46-30, 43‑46‑10.

 

У Тернопільській ОДПІ нагадали, що Законом України №2246 від 7.12.17 року «Про державний бюджет України на 2018 рік» встановлено розміри прожиткового мінімуму для різних груп населення та розміри мінімальної заробітної плати.

Вищевказані показники впливають на розміри соціальних виплат, мінімальних пенсій та податкових соцпільг.

Так, з 1 липня 2018 року встановлюються нові розміри прожиткового мінімуму на одну особу у розрахунку на місяць – 1777 гривень.

Для основних соціальних та демографічних груп населення з 1 липня 2018 року встановлюються такі показники прожиткового мінімуму:

для дітей віком до 6 років – 1559 грн;

для дітей віком від 6 до 18 років – 1944 грн;

для працездатних осіб – 1841 грн;

для осіб, які втратили працездатність – 1435 грн.

Мінімальна заробітна плата, з початку 2018 року, складає у місячному розмірі – 3723 грн, у погодинному – 22,41. Станом на 1 липня цього року мінімальна зарплата не змінюється.

Звертаємо увагу, що мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності та господарювання й фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці.

Консультації, тренінги та допомогу у заповненні електронної звітності можна отримати у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ за адресою: вул. Білецька, 1. Телефон для довідок: 43-46-10.

 

У Тернопільській ОДПІ повідомили, що об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску якого минуло не більше 5 років та середньоринкова вартість якого становить понад 1 млн 396 тис 125 грн, повинна сплатити до бюджету транспортний податок.

Так, аби дізнатись чи необхідно сплачувати податок або перевірити правильність нарахованого Вам податку, необхідно звернутись у податкову інспекцію за місцем своєї реєстрації (прописки) та пред’явити копію технічного паспорта автомобіля і паспорт громадянина України.

Платник податку-юридична особа самостійно обчислює суму податку, станом на 1 січня звітного року, і до 20 лютого цього року подає контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію, а також сплачує транспортний податок авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом, які відображаються у річній податковій декларації. Нагадуємо, що у 2018 році до контролюючих органів подається оновлена форма декларації з транспортного податку, яку затверджено наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 №415 «Про затвердження форми Податкової декларації з транспортного податку».

Докладні консультації із даного питання – у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ та за телефоном: 43-46-30, 43-46-10.

 

У Тернопільській ОДПІ нагадали про терміни подання звітності та сплати належних платежів. Так:

У середу, 20 червня, останній день сплати:

  • авансового внеску з єдиного податку за червень 2018 року платниками, віднесеними до 1 та 2 груп;
  • єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з доходу за травень 2018 року.

У середу, 20 червня, останній день подання:

  • податкової декларації з податку на додану вартість за травень 2018 року;
  • декларації акцизного податку за травень 2018 року;
  • податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за травень 2018 року;
  • податкової декларації з рентної плати за травень 2018 року;
  • розрахунку з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України (додаток 4 1 до Декларації) за травень 2018 року;
  •   звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів (форма № Д4 (місячна)) за травень 2018 року;
  • заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування з III кварталу 2018 року.

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників. Телефон для довідок: 43-46-10.

 

У Тернопільській ОДПІ нагадують, що відповідно до ст. 7 Закону України від 22.05.2003 № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» та пп. 3.4.6 п. 3.4 розділу 3 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України від 29.11.2017 № 150, підписувач зобов’язаний своєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних, відображених у сертифікаті ключа та/або реєстраційній картці.

Отже, у разі зміни адреси місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, заявнику необхідно звернутися до центру сертифікації ключів з заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.

Докладні консультації – у Центрі обслуговування платників. Телефон для довідок: 23-53-61.

ads
ads
ads
ads
ads