Економічні новини (2151)

 

З 1 січня цього року допуск до роботи працівника можливий лише за умови укладення трудового договору та повідомлення органу фіскальної служби. Про це зазначено в оновленій статті 24 Кодексу законів про працю, також, Постановою кабінету міністрів від 17 червня цього року № 413, вже встановлено порядок такого повідомлення.

Тож, роз'яснюємо про основні моменти заповнення та подання повідомлення про прийняття працівника на роботу.

Порядок подання

Три способи подання:

  •  засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису; 
  •  на паперових носіях разом з копією в електронній формі; 
  • на паперових носіях, якщо трудові договори укладені не більше ніж з п'ятьма особами. 

Термін подачі  - до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором.

Слід звернути увагу, що у формі повідомлення необхідно буде вказувати дату і номер наказу, згідно якого прийнято на роботу працівника. 

Хто складає і подає. Скласти може працівник кадрової служби, а підписують — керівник і головний бухгалтер. Подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) або ФОП. 

Куди подається. В територіальні органи ДФС за місцем обліку як платника ЄСВ

Відповідальність. За порушення норм трудового законодавства, зокрема, за допуск:

  • працівника до роботи без оформлення трудового договору;
  • оформлення робітника на неповний робочий час, якщо фактично він працює повний робочий час;
  • якщо виплати здійснюються без нарахування й сплати внеску та податку до роботодавців застосовуються, окрім адміністративної відповідальності, штрафні санкції у розмірі 30 мінімальних зарплат на момент виявлення порушення, тобто 36 540 грн, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.

 

Відділ комунікацій Тернопільської об’єднаної ДПІ

ГУ ДФС у Тернопільській області

 

Державна фіскальна служба України у листі від 8 травня 2015 р. № 4348/М/99-99-17-03-01-14 нагадала, що Законом № 219, який набрав чинності з 13 березня 2015 року, можливість застосувати понижуючий коефіцієнт надано платникам за умов одночасного виконання таких умов:

 - база нарахування ЄСВ у розрахунку на одну застраховану особу у звітному місяці збільшилася на 20 і більше відсотків порівняно з середньомісячною базою нарахування єдиного внеску платника за 2014 рік у розрахунку на одну застраховану особу;

 - після застосування коефіцієнта середній платіж на одну застраховану особу у звітному місяці становитиме не менше ніж один середньомісячний платіж на одну застраховану особу платника за 2014 рік;

 - кількість застрахованих осіб у звітному місяці, яким нараховано виплати, не перевищує 200% середньомісячної кількості застрахованих осіб платника за 2014 рік. 

При розрахунку коефіцієнта показники за 2014 рік визначаються на підставі звітності платника єдиного внеску. Таким чином, платникам ЄСВ для розрахунку понижуючого коефіцієнта необхідно здійснювати порівняння із середньомісячними показниками за 2014 рік. Застосовувати понижуючий коефіцієнт зможуть лише платники, які вели фінансово-господарську діяльність і нараховували заробітну плату у 2014 році (незалежно від кількості місяців).

Таким чином, у платників єдиного внеску, що почали вести фінансово-господарську діяльність з 2015 року, показники 2014 року для розрахунку коефіцієнта відсутні, тому до розміру єдиного внеску такими платниками не застосовується понижуючий коефіцієнт.

 

Відділ комунікацій Тернопільської об’єднаної ДПІ

ГУ ДФС у Тернопільській області

 

Відповідно до п. 2 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року №601 із змінами і доповненнями, строк служби — строк, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність реєстратора розрахункових операцій, у тому числі комплектувальних виробів та його складових частин, збереження інформації у фіскальній пам’яті за умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів. Строк служби реєстраторів розрахункових операцій встановлює виробник цієї продукції.

У випадку якщо виробником (постачальником) не встановлено строку служби (а це здебільшого стосується старих моделей касових апаратів), слід керуватися нормою щодо семирічного з моменту введення в експлуатацію, але не більше дев’яти років від дати випуску, строку служби апарата.

Відділ комунікацій Тернопільської об’єднаної ДПІ

ГУ ДФС у Тернопільській області

 

Державна фіскальна служба України на офіційному веб - сайті опублікувала телефони для надання консультацій з питань функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість. Ознайомитись з переліком можна на веб-порталі ДФС за адресою: http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-zmini-2015/elektronne-administruvannya-pdv/63831.html.

Так, платники, які обслуговуються Тернопільською об’єднаною ДПІ, можуть скористатися такими телефонами для отримання консультацій з питань функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість: 43-46-22 та 43-46-24.

 

Відділ комунікацій Тернопільської об’єднаної ДПІ

ГУ ДФС у Тернопільській області

 

Відповідно до Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" № 71-VIII від 28 грудня 2014 року запроваджено електронне адміністрування податку на додану вартість. З 1 лютого до 1 липня 2015 року система електронного адміністрування ПДВ працювала у тестовому режимі, а з 1 липня 2015 року – на постійній основі.

Для зручності платників, на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) функціонує банер "Електронне адміністрування ПДВ", в якому розміщено актуальні питання-відповіді, перелік електронних сервісів та форматів для отримання інформації з системи електронного адміністрування ПДВ, роз`яснення щодо особливостей реєстрації податкових накладних та складання податкової звітності, тощо.

Окрім того нагадуємо, що у ДФС функціонує Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс. У розділах ЗІРу «Запитання – відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи» та «Письмові консультації» розміщена необхідна інформація щодо електронного адміністрування ПДВ. Телефони „гарячої” лінії Інформаційно-довідкового департаменту: 0 800 501 007.

Для отримання детальних консультацій щодо податку на додану вартість також можна звернутись у Центр обслуговування платників за адресою: вул. Білецька 1 або за телефонами: 43-46-22 та 43-46-24.

Відділ комунікацій Тернопільської об’єднаної ДПІ

ГУ ДФС у Тернопільській області

ads
ads
ads
ads
ads